7 клас навчання за індивідуальною (сімейною) формою

 2022/2023 навчальний рік

Програма для навчання

Завдання 1. Знайомство з підручником Підручник із зарубіжної літератури 7 клас. Ніколенко О.М.

Завдання 2. Вступ. Оригінал і переклад. Види перекладів, специфіка художнього перекладу. Майстри художнього перекладу.

Матеріал до уроку: https://www.youtube.com/watch?v=GAoiN1emQxY&list=PUlC8TSjM_ROoBeRa4dW2wUg&index=21

Завдання 3Балада як жанр фольклору і літератури.  Характерні ознаки балади. Фольклорні балади. 

Фольклорна балада «Король Лір і його дочки».

Експрес-урок https://www.youtube.com/watch?v=waa_gopbUh8&list=PLuKEIL5ZUv-Uxic9pa0d--hMqh0mxuaK5&index=3

Завдання 4. «Як Робін Гуд став розбійником». Образ народного захисника Робіна Гуда

«Як Робін Гуд став розбійником». Образ народного захисника Робіна Гуда

Матеріал до уроку: Чи існував насправді Робін Гуд? https://www.youtube.com/watch?v=8K3szN3B7mg

Експрес-урок: https://www.youtube.com/watch?v=Fz6tXl9CKQ0&list=PLuKEIL5ZUv-Uxic9pa0d--hMqh0mxuaK5&index=4 

Завдання 5. Перевірна робота. Тест. Виконай тест, щою перевірити свої знання та отримати оцінку. Перейди за цим посиланням http://join.naurok.ua/, потім введи код доступу 9782598. Тест необхідно виконати до 31 жовтня до 15.00. Успіху тобі!

Завдання 6. Йоганн Крістоф Фрідріх Шиллер (1759-1805). «Рукавичка». Випробування головного героя балади. Образ справжнього лицаря, його мужність, відвага, людська гідність 

Експрес-урок: https://www.youtube.com/watch?v=pIePJLAAhqo&list=PLuKEIL5ZUv-Uxic9pa0d--hMqh0mxuaK5&index=5

Завдання 7. Адам Міцкевич (1798-1855). «Світязь». Утвердження любові до батьківщини й героїзму в баладі А.Міцкевича. 

Експрес-урок: https://www.youtube.com/watch?v=OP_iA4lIWUU&list=PLuKEIL5ZUv-Uxic9pa0d--hMqh0mxuaK5&index=6 

Завдання 8. Перевірна робота. Виконай тест. Перейди за посиланням join.naurok.ua, введи код доступу 8366686. Тест необхідно виконати до 31 жовтня до 15.00. Успіху тобі! 

Шановні діти! Якщо у вас слабкий Інтернет і ви не можете заходити онлайн, пропоную виконати наступні завдання в зошитах, сфотографувати їх і надіслати мені у Вайбер 050 28 39 078 або на пошту Anelli4ka1@gmail.com

Завдання для виконання в зошитах:

1. Дайте відповіді на питання до твору "Як Робін Гуд став розбійником":

1.   Оберіть правильну відповідь (тільки одну).

 

Місто, яке дало ще одне ім’я Робіну Гуду
Шервуд
Ноттінгем
Локслі
Бернесдейль

 

Дівчина, яку Робін Гуд обрав королевою турніру
А Корделія
Б Маріам
В Марія
Г Дженні


2. Установіть відповідність між ціллю стріл Робіна Гуда й уривком із твору
(один уривок буде зайвим).

Ціль

Уривок

красень ватажок

А Кожного разу, коли він брався за тремтливу тятиву лука й, пославши довгу стрілу, чув свист сірих гусячих пер, у його уяві оживали щасливі дні, яких він уже не міг повернути

кривдник батька

Б Співуча стріла променем сяйнула через широку галявину. Ще мить — і олень ватажок високо підскочив на місці, а потім, як підтятий, упав додолу.

мішень турніру

В У повітря шугнула стріла. Головний лісничий зойкнув і впав долілиць.

4 минуле життя.


Г Роб упевненою рукою натягнув лук і, вибравши мить між поривами вітру, пустив стрілу. Вона співуче пролетіла через поле й уп’ялася в самісіньку середину цілі.

 

Д Роб спокійно пустив свою стрілу, і вона впевнено лягла в сяючу цяточку.


2. Дайте відповіді на запитання до твору Фрідриха Шиллера "Рукавичка"

Охарактеризуйте лицаря Делоржа і красуню Кунігунду

Красуня Кунігунда

Лицар Делорж

 

 


08.11.2022
ТЕМА:Адам Міцкевич (1798-1855). «Світязь». Утвердження любові до батьківщини й героїзму в баладі А.Міцкевича.
1. Знайомство з біографією А.Міцкевича Підручник. Біографія А.Міцкевича 
2. Читання балади "Світязь" Балада "Світязь"  


15.11.2022
Тема: Роберт Стівенсон. Балада "Вересовий трунок"

1. Знайомство з автором. Перегляньте відео. Біографія автора.
2. Ознайомтесь з баладою "Вересовий трунок" (аудіо книга) Балада 
3. Атепер спробуйте дати відповіді на запитання тесту ТЕСТ (тест відкрито до 30.11.2022)


Комментариев нет:

Отправить комментарий

ЧИТАЙ - НЕ ЗУПИНЯЙСЯ!

Дорогі діти! Читання робить нас кращими: розвиває наше мовлення, вчить розрізняти добро від зла, розширює кругозір, знайомить з різними ге...